Naša priča


Kako smo krenuli i gdje smo danas? Bez opisa povijesti nema ni opisa sadašnjosti. Naša priča počinje već iza 1945. godine kada Županja, tada manje naselje postaje centar ovog dijela slavonske Posavine. Gradnjom kapaciteta prehrambene i drvne industrije koji mijenjaju način života ljudi ovog kraja rađa i potrebu za organiziranim vidom predškolskog odgoja.

Najveći utjecaj na otvaranje prvog objekta, kojeg danas smatramo našim dječjim vrtićem, imala je tvornica prerade šećerne repe – „Šećerana“. Od tada mijenjali smo imena, osnivače, ali i lokacije.
„Zabavište“– osnovano od strane Radničkog savjeta Sladorane, smješteno u naselju Šećerana
Prvi oblik organiziranog boravka predškolske djece u centru Županje – u organizaciji „Društva naša djeca“, u prostorijama tadašnjeg kina „Mladost, ali i u prostorijama tadašnje osnovne škole u Županji
Dječji vrtić „Boris Kidrič“ Županja – integracija „Zabavišta“ i organizacije u centru; gradnja prvog objekta u centru Županje; djeluje pod OŠ Moša Pijade u Županji
„Različak“ i Maslačak“ – dječji vrtić počinje djelovati neovisno od osnovne škole, ima dvije organizacijski povezane, ali prostorno udaljene ustanove, prvu u naselju Šećerana, a drugu u centru Županje
Dječji vrtić Maslačak Županja – 1995. godine, osnivač je Grad Županja, a djeluje od tada u sličnom izdanju

Mijenjala su se djeca, osnivači, prostori i ljudi, a danas smo raspodijeljeni u centralni objekt u centru Županje i područni objekt u naselju Šećerana. „Centar“ broji 15 odgojno – obrazovnih skupina, a „Šećerana“ dvije, kao i program Predškole. Kroz godine mnogi su došli, mnogi i ošli, generacije su ovdje naučile prve korake, slova i brojeve, ali unatoč promjenama neke su stvari ostale iste, odupiru se vremenu i novim generacijama. Zato s ponosom izdvajamo naše ciljeve i viziju, ali i ljude (njih trenutno 77) koji omogućavaju da se ona svakodnevno provodi u praksi, prilagođena svim izazovima koje sutra donosi.

Cilj: Osiguravanje dobrobiti svakog djeteta i njegov cjelovit razvoj, odgoj i učenje koje potiče razvoj kompetencija potrebnih za budućnost


Ovakav cilj moguće je postići jedino poštujući naša glavna načela: fleksibilnost odgojno-obrazovnog procesa u vrtiću, partnerstvo vrtića s roditeljima i širom zajednicom, osiguravanje kontinuiteta u odgoju i obrazovanju, otvorenost prema kontinuiranom učenju i spremnost na unapređivanje prakse.

Kada smo prošli ono gdje smo bili jučer, gdje smo danas, onda je red da se i usmjerimo na ono gdje ćemo biti sutra. Znamo da mi koji ovo pišemo sutra možda nećemo biti ovdje, da će naša lica zamijeniti neka druga, sa još boljim vizijama i istaknutijim misijama, ali znamo jedno, sutra će ovdje sigurno biti smijeha i radosnih lica. Pa neka nam glavni cilj iza svakog napisanog zadatka bude dječji osmijeh i odrastanje u radosti i veselju.

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙